Съдържание
Как да популяризирам ресторанта си онлайн?
Рекламите за ресторанти вече са по-скоро за споделяне на нещо уникално и ангажиращо за хората по отношение на презентации, идеи и цени. Именно тези реклами поставят заведенията за хранене пред останалите, що се отнася до маркетинга в ресторанти.
За да ви помогнем да следите напредъка в маркетинговите стратегии, които действително работят за Вашия бизнес, ние включихме няколко изключително практични бизнес идеи за промоции на ресторант, независимо дали сте стартиращ или вече сте в бизнеса.
Съвети за популяризиране на ресторант онлайн
Проверете присъствието на ресторанта си в социалните медии.
Социалните платформи изведоха онлайн маркетинга на следващото ниво. Вижда се, че ресторантите, които имат силно онлайн присъствие в различни социални медийни платформи като Facebook и Instagram имат най-добра ангажираност и лоялност на клиентите.
Ключът е да държите клиентите си ангажирани, дори когато физически не са в ресторанта. Не позволявайте на Вашите социални мрежи да бъдат мъртви, дори когато има търговски предизвикателства. Например, с разпространението на COVID-19 по целия свят, трябва да работите върху неща, които все още ще осигуряват някаква полза за аудиторията Ви, като
- Възможност за доставка до дома
- Сезонна кухня
- или просто позитивни послания
Ако ви е трудно да се справите със социалните мрежи, можете да ползвате външни софтуери, с които да
- Следвате конкретни хаштагове
- Споделяне на статии
- Създаване на персонализирани публикации
- Планиране на Вашите публикации
Добавете всички данни за контакт на Вашия ресторант.
Не забравяйте да добавите своите данни на страницата About във Facebook. Споделете данни, които показват подробно как Вашият ресторант се отличава от другите с всички подходящи подробности. Не го правете объркващо за потребителите.
Не забравяйте да споделите следната подходяща информация:
- Кулинарна фотография и Reels видеоклипове от ресторанта
- Споделете работното време на ресторанта
- Местоположение
- Вашето меню
- Ценообразуване и отстъпки
- Допълнителни плюсове за клиентите Ви (WiFi, лятна градина, паркинг и др.)
Фокусирайте се върху красивото представяне на ястията, за да засилите маркетинга на ресторантите си.
Instagram е най-добрата платформа за представяне на вашите ястия в интернет, което го прави един от най-добрите сайтове за идеи и промоция на ресторанти. Смятаме, че всеки детайл на снимката има значение. От фона, цветовете, от гарнитурата дори и приборите за хранене, можете да направите ястието Ви да изглежда като звезда на Мишлен. Колкото по-хубави правите Вашите ястия да изглеждат, толкова по-голям е шансът хората да правят снимки на това ястие и да го споделят в социалните медии.
Ако сте нови в Instagram с Вашето бизнес начинание, опитайте да вземете урок от Google като потърсите за тенденциите на хаштагове за храна и да ги използвате често под публикациите си.
Запомнете не прекалявайте, тъй като това може да отблъсне вашата публика. Вместо това го направете умерено. Маркетингът на ресторант в Instagram включва много изследвания върху вашите конкуренти и идентифициране на аспектите, които ги карат да се откроят. Така че, не имитирайте стила, вместо това вземете под внимание рамката и внесете собствената си индивидуалност в нея.
Не е нужно всеки път да представяте ново ястие. Можете да представите едно и също ястие по няколко начина.
За да създадете перфектното изживяване на ресторанта в Instagram, направете:
- Използвайте съставки които контрастират
- Създавайте видеоклипове
- Добавете две ястия с подобни цветове в една рамка
- Използвайте ярко оцветени съставки
- Използвайте подходящо осветление
- Използвайте декоративни елементи
Направете красив и въздействащ уеб сайт на Вашия ресторант.
Маркетинговият план на вашия ресторант се нуждае от красив и лесен за ползване уеб сайт. Създаването на ангажиращ и лесен за ползване уеб сайт за вашите клиенти е задължително, където те могат да видят всички Ваши ястия и информация, свързана с Вашия бизнес.
Като част от поставянето на реклами за ресторанти в Google, можете да оптимизирате уебсайта си, като използвате SEO, за да го направите тенденция в резултатите от търсенето. Трябва да имате менюто си онлайн на сайта или също така да изберете доставчик като платформи за онлайн доставка.
Локално насочени реклами за популяризиране на ресторанта.
Facebook предлага платформа за управление на рекламите Facebook Business, където можете да създвате и менажирате Вашите рекламни кампании както във Facebook така и в Instagram. Виждали ли сте някога библиотеката с реклами във Facebook (Facebook Ads Library)? Тук можете да проверите какви реклами се показват от вашите конкуренти. Това е чудесен инструмент!
Освен това можете да използвате функцията за местоположение в приложения като Instagram, така че потребителите, когато разглеждат истории от определен регион, също могат да видят Вашия ресторант. Това в крайна сметка ускорява Вашия бизнес растеж, тъй като все повече и повече аудитории разглеждат историите.
Препоръчваме да използвате Facebook и Instagram за рекламиране, тъй като Google е много по-скъп по отношение на рекламите. Можете също така да използвате локални SEO практики, за да подхранвате маркетинговата игра. Локалното SEO отнемоа много повече време, но работи, особено в дългосрочен план. Така че да, SEO за ресторантите не трябва да се пренебрегва.
И така, сега знаете отговора на „как да популяризирам ресторанта си?“ Независимо дали искате да маркетирате кафене или ресторант, когато избирате най-добрите маркетингови стратегии, помнете, че спецификата е жизненоважна. Това ще Ви донесе много по-висока възвръщаемост на инвестициите.
С това казано се надяваме тези идеи за ресторанти да Ви помогнат. Така че, използвайте тези съвети за маркетинг на ресторанти и ни уведомете за резултатите!
Ако все пак не разполагате с необходимото време и умения сами да менажирате онлайн присъствието на Вашия ресторант можете да се обърнете към нас за помощ. Екипа ни от отговорни и мотивирани специалисти е готов да поеме всяко ново предизвикателство.